White Christmas per una bella casa svedese

 

Buon pomeriggio…

Vi ricordate la casa di Synnove in Svezia? ( qui), eccola versione Christmas Time …

 

Ligger på schäslongen med en mage som står i fyra hörnTror faktiskt inte att jag får ner någon choklad denna kvällJulbord för 2:a dagen på raken så nu tror jag inte att jag vill se en prinskorv förrän på julaftonHa en toppenkväll vad ni än har för erKraam✨

 

 

 

Nu kommer jag att stänga ner iPhone och paddan,iaf fram till juldagenMen först vill jag önska alla mina goa vänner en riktigt. ✨✨GOD JUL✨✨. ✨✨MERRY CHRISTMAS✨✨

 

 

Så var julmaten hemsläpad och nu återstår bara att slå in paket men än har jag två dagar på mig så nu tar jag kvällerMys och ha det gott mina vänner✨

 

 

 

Och till slut kom snön och la sig så fint på granarna som står på var sida om verandafönstret❄️Men med snön kom också halkan!Många avåkningar och olyckor under dagen så kör försiktigt om ni måste ut på vägarna!Själv tänker jag inte gå utanför dörren förrän imorgon då det är dags att åka och jobba igenÖnskar er alla en riktigt mysig kvällKraam

 

 

 

Godförmiddag ifrån frukostbordetVaknade till barmark men nu singlar det ner stora snöflingor även hos mig❄️Känner väl ingen större eufori men det är ju faktiskt vinter❄️Önskar er alla en riktigt fin dag och kör försiktigt om ni måste ge er ut på vägarna✨Kram✨Tusen tack snälla @finahem för repost

 

 

Blåser ut ljusen och åker med  familjen på bio.Önskar er alla en riktigt fin kvällKraam✨

 

 

Godförmiddag på er.Förstås bor det en bokgran även i detta hemValde att göra min ganska gles då jag gjorde av ett nothäfte och vill då förstås se de fina notbladen!Tycker även om att ha dem på en fotTack för alla kryahälsningarKänner mig lite bättre idag men det utförs nog inga stordåd än på några dagarÖnskar er alla en riktigt fin dag

 

 

 

När kattungarna idag för andra gången lyckades välta granen fick den åka ner i kartongen igen för denna gångOch samma tomhetskänsla som varje år infann sig omgåendeSka nog åka iväg och köpa mig lite nya växter imorgon för det blir tomt när tallris och annat åker ut!Nu stänger jag ner insta för ikväll för här ska vi titta på På spåret och därefter ska vi se den nya Beck filmen som släpps ikvällÖnskar er alla en riktigt fin kvällKraam✨

 

 

 

Godkväll på er denna näst sista kväll på detta år✨Kan vänja mig vid att starta fredagsmyset redan på onsdagarHär tänder vi upp ljus och plockar fram chokladenÖnskar er alla en riktigt fin kväll

 

 

Godkväll på er denna bästa kväll av allaTänder upp ljus och myser ner mig med gubben i soffanEn helt orörd helg ligger framför oss och jag ska försöka ta den som den kommer utan stressTuuusen tack min goa och härliga vän #onetofollow @jagochduarvi som igår delade en av mina bilder tillsammans med såå fin responsEn härlig tjej med ett stort hjärtaOch så har hon dessutom ett väldigt fint hemIn och kika om ni inte har gjort det redanFin kväll till er allaKraam

 

 

Godkväll på er!Hur har ni det ute i stugorna?Hoppas att ni inte har det alltför körigt!Här har lugnet lägrat sig och det mesta är klart utom paketinslagningMaten ska förstås inhandlas men det får bli imorgon em!Önskar er en riktigt fin kvällTusen,tusen tack för alla ❤️ och snälla kommentarer på mitt senaste inläggKraam✨

 

 

 

Och så var tredje ljuset tänt även i LärkhusetHoppas att ni alla har haft en fin luciadagKram✨

 

 

 

Godeftermiddag!Finaste kottegranen med belysning kommer förstås från @anno1909byvilmaPlacerade den i en av mina urnor så den fick komma upp liteDetta får bli bild 3/7 med jultema!En utmaning jag fick av fina @nillasvitaTusen tack för alla fina kommentarer på mina senaste inläggHar förstås läst alla och ni gör mig så glad!Tyvärr finns inte alltid tid att svaraTusen tack även till @shabby_chichomes som har delat en av mina bilderStoor kram till er allaNi är bara bäst

 

 

 

Kransarna på stolarna på plats och jag börjar känna mig ganska klarJulmaten ska förstås införskaffas men lagar den,det gör mannen i husetDags att spana in hur det har gått med kärleken för våra bönderFin kväll till er allaKraam. Tusen tack @finahem för repost

 

 

 

Önskar er alla en riktigt fin 4:e advent✨✨

 

 

 

Godmorgon!Ingen lång harang från mig denna morgonSen till jobbet i vanlig ordningFin dag till er allaKraam✨

 

 

Julklapparna är inslagna och julskinkan är kokt så nu tar jag och gubben kvällerHoppas att även ni har tid att slå ner baken en stundHa en riktigt fin kvällTusen tack för alla goa kommentarer och ❤️ på mitt morgoninläggKraam✨

 

 

 

Med en bild från vår hall vill jag önska er en riktigt fin kvällSkulle ha gjort både ditt och datt denna dag/kväll men med halsont och lite smårisig som så många andra tar jag kväller!Tack snälla ännu en gång för er makalösa respons på mina inläggKraaam  Tusen tack även @mynorwegianhome för repost

 

 

Hade inte haft något emot att ligga kvar här här iaf ett par timmar till....minstGodmorgon på er

 

 

En lång dag går mot sitt slutExtra lång dag på jobbet med APTDärefter hem och blaska av sig för att sedan åka och äta lite god mat och se årets julshow med bästa arbetskamraternaGodnatt och sov så gott✨Kram✨. Tusen tack @shabby_chichomes för repost

 

 

En väldoftande liten gran och pyntningen av gästrummet är klart!Tur att man inte går all in i varenda vråDet ska ju bort ocksåMed bara en arbetsdag kvar kan man väl anse att detta är en av de bättre kvällarna i veckanNjut denKraam.  Tusen tack för repost @finahem och @interior_and_room_inspiration

Potete andare a trovare Synnove nella sua pagina instagram : www.instagram.com/larkhuset/

 

Un bacio

 

                                                                             Anna

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 commenti: